Bokken in de auto

woensdag 20 oktober 2010


"Maar mama, ik ben toch ook al groot, dus hoef ik niet meer op een zitje in de auto." De jongste is een steenbok en kan soms behoorlijk doordrammen. Maar ze heeft pech: ze is voorlopig nog niet groter dan 1m.35, ze is mijn "kleinste" én haar moeder is ook een steenbok.
Dus : ze moet toch op een kinderzitje..

Ok, dat ze hier niet meer op wil,
en dit soort afdankertjes van broer en zus beu is,
dat snap ik!
Het was dan ook hoog tijd om deze klus eens onder handen te nemen
en een nieuw zitkussen te naaien.

11 opmerkingen:

  1. schitterende make-over!!! Kinderstoel pimping, haha!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. top idee...nu wil ze vast weer in het zitje zitten!!! groetjes angela

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat is de stoel leuk geworden seg . Nu zal ze er misschien met plezier willen opzitten !

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel leuk gevonden, en horens voor het steenbokje heel toepasselijk, manlief is ook een steenbok :).

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heerlijk opgefrist! Ik heb dat stofje ook liggen voor een kussenovertrek voor een wipstoel.
    Mogen ze vanaf 1.35 meter zo op de achterbank? Dan zou de oudste dit hier dus al mogen... Maar ik houdt het stil. En voorlopig moppert hij ook nog niet. Oef!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Het stoeltje is een hit, discussie gesloten, ze wil weer dolgraag op haar steenbokjeszitje nu! Missie geslaagd.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wow, lies das ist schön geworden!!!
    groetjes ;-) wesna

    BeantwoordenVerwijderen