Ik recykleer ... maar nu even niet

zondag 18 september 2011


Terwijl iedereen vollen bak aan het recykleren
geslagen is, en zijn gat in oude kledingstukken toont
kwam ik dit weekend niet verder dan
wat recycleerbare stofjes bij elkaar te zoeken,


Ik vond nog wat oude tafellakens
en gordijnen die ik links en rechts achterover kon drukken...
Maar daar ook iets van maken
zal voor later zijn, daar heb ik nu even geen tijd voor.


Ik dook in mijn keuken,
en kneedde en bakte,

 

gelukkig kreeg ik hulp,
want anders had ik die klus nooit op tijd geklaard!


Uit den oven kwam...
een groot gevuld brood,
(ook met gat...)


veel pizza's,
en een decadente chocoladetaart,
gevuld met bessen uit den hof.



We hingen de vlaggetjes op en
staken alle kaarsjes aan,
en we zongen van hiep hiep hiep (x3)

11 opmerkingen:

  1. Van harte gefeliciteerd!
    En van die leuke stofjes gaat binnenkort vast iets moois gemaakt worden.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mmmm, chocoladetaart! :-D En dan nog met bessen uit den hof - nog beter! ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oeh , van die stofjes gaan mijn ogen blinken! En ook wel een beetje van de chocoladetaart, wat ziet die er lekker uit! Gefeliciteerd aan de jarige(n)!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige stofjes heb je uitgezocht!
    Hoh, brood bakken! Dat zou eentje hier ook nog plezant vinden! Goed idee!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Drie jarigen, amai!
    Gefeliciteerd. En dat zelf bakken met de kids dat geeft zo een warm samenhoeigheidsgevoel en tevens een zondaggevoel;
    En u stfkes maken mij nieuwsgierig. Mooie printen en combinaties alvast.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ooooh, jij had wel succes met nieuwe stofjes vinden! Ik heb er dit weekend geen gevonden (hoewel het in Antwerpen overal rommelmarkt was).. maar goed, ik kan ook nog wel even verder! Benieuwd naar wat je gaat maken!

    Dat doet mij eraan denken dat ik gisteren aan de voorbereidingen voor ciabatta zou beginnen... vergeten!
    Die chocoladetaart, dat ziet er nu echt uit om eens van te proeven!

    Zo lachen met mijn gat... tsssss!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Decadente chocoladetaart, absoluut.
    En dat bovenste stofje, dat koester ik nog altijd. Ik heb er gewoon nog niets uit durven maken.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Om een feestje te vieren moet er zeker tijd gemaakt worden, dat recycleren kan daarna ook nog :)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ohhhh die stoffen, zo mooi!
    Gefeliciteerd met de verjaardagen.

    BeantwoordenVerwijderen