Florence Flair

vrijdag 6 mei 2016






Van  het verlanglijstje dat hier sinds de publicatie van Eva's boek boven mijn naaitafel hangt mag ik deze schrappen. Jongste wilde graag een maxirok en koos een soepelvallende stof in vergeet-me-nietjeskleur uit mijn stoffenkast. Instant tevredenheid want de rok is snel klaar:  rekenen, knippen, plooien en op de elastiek stikken, kortom het ideale tussendoorprojectje. Met een top erboven en een jeansvest erop voor de stoerdere toets heeft ze een extra zomerse outfit.



Stof: rommelmarkt
grijze elastiek: De Stoffenstraat
Patroon: Florence Flair - Urban Style by Eva Maria
Meer maxi florence flairs kan je bewonderen bij JustineAnneliesNeleMajella en Sylvia

14 opmerkingen:

  1. Reacties
    1. Vinden wij ook, ons vader noemt het een "Mariarok".

      Verwijderen
  2. Mooi gemaakt! Leuke locatie voor een fotoshoot. :-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Het was er wel wat druk. Geduld was nodig wilde ik geen ongewenste figuren in beeld.

      Verwijderen
  3. Instant zomer! Wat ben ik fan van maxi jurken!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig! Dan wou ik toch dat ik daar ook het lijntje voor had. Supermooi! (An)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik heb ook zo mn twijfels of dat iets voormij is... Ik denk dat mijn rondingen te wulps en mn benen te kort zijn hiervoor.

      Verwijderen
  5. Super... Instant zomergevoel! En ook erg mooie foto's!

    BeantwoordenVerwijderen